Bütün taşınma işlemleri önceden detaylı bir planlama gerektirirse de Uluslararası ev ve ofis taşımacılığında çok daha fazla hazırlık ve çalışma gerekmektedir.
Bu hazırlık aşamasının tam ve doğru yapılması taşınma esnasında oluşabilecek birçok sorun ve riskleri daha oluşmadan ortadan kaldırır. Taşıma zamanının belirlenmesi, paketleme gereksinimleri, sigortalama prosedürleri ve her iki ülkedeki gümrük işlemleri, bu aşamanın en önemli basamaklarıdır. Bütün bu aşamalar için önceden ayrıntılı bir planlama yapılması şarttır. Bu aşama bizim taşıma eksperlerimiz ve uluslararası koordinatörlerimiz tarafından detaylı bir şekilde planlanır ve takip edilir.
Her bir uluslararası ev ve ofis taşımacılığı için size özel bir taşıma koordinatörü atanır. Taşıma eksperlerimizin evinizde yapacağı değerlendirmeden sonra sizin beklentilerinizi tam olarak analiz edip size ve bütçenize en uygun çözümü ve tüm taşınma süreci hakkında size gerekli bilgileri iletirler. Bu değerlendirmeyi ve izahatı, size ihtiyaçlarınızı ve beklentilerinizi karşılayacak en uygun fiyat teklifi verilmesi işlemi takip eder.
Verilecek fiyat teklifinde, verilen teklife ne gibi hizmetlerin dahil olduğunu ve nelerin de hariç olduğu bilgileri bulunmaktadır. Ayrıca, taşınma günü ve saati, teslim tarihi ve gümrük bilgilendirme formları da bulunur. Sizin bütçe durumunuz ve talepleriniz verilen fiyat teklifi ve hizmetin boyutlarını belirleyecektir.
Varılacak anlaşma sonunda artık taşınma için hazır duruma geliyoruz ve taşınma hazırlıklarına başlayabiliriz. Bu konuda bize güvenmenizi ve süreci takip edeceğimizi bilmenizi isteriz.